niedziela, 11 listopada 2012

Beautiful Fuerteventura

Pin It After exams, finishing my studies and some holidays I am back!

 I know that these photos do not represent current fall trends in fashion but for me their colours somehow represent November. The sky covered by clouds and some melancholia in the air remind me about the lovely day I spent on Lobos Island (little island very close to Fuerteventura) so I decided to choose recent holiday photos and once more picture how much I love wearing dresses and hats.
My look seems monochromatic, I find this red handbag as the only distinctive item.



Po zdaniu wszystkich egzaminów i zakończeniu z sukcesem studiów mogę wreszcie powrócić do pisania bloga.

Wiem, że zdjęcia, które zamieszczam nie mają wiele wspólnego z obecnymi jesiennymi trendami, ale kolory na nich bardzo pasują mi do tych listopadowych, które widzę za oknem. Zachmurzone niebo i melancholia niejako wisząca w powietrzu przywodzi mi na myśl pochmurny, ale śliczny wakacyjny dzień, który spędziłam na wyspie Lobos (maleńkiej wysepce u wybrzeży Fuerteventury), dlatego też postanowiłam przedstawić zdjęcie z ostatnich wakacji i jeszcze raz dać wyraz mojemu zamiłowaniu do noszenia sukienek i kapeluszy. Zestaw jest monochromatyczny, ale jako akcent wybrałam czerwoną torebkę.









Sunglasses - Ray Ban
Dress - Zara
hat - Cynthia Rowley
bag - Mango
shoes - Clarks

8 komentarzy:

  1. ale Ci pięknie w tym kapeluszu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia cudowne ! :) pieknie sie prezentujesz ! :)

    myslałam o Tobie ostatnio :) zastanawialam się czy opuscilas blogowanie, ze względu na aplikacje ?:) Prosze powiedz, czy dostałas sie ?Mam nadzieje, ze wszystko w porzadku u Ciebie i pozdrawaim serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna miejscówa, wspaniałe wikoki, nie ruszałabym sie stamtąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne widoki :) Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog of yours is amazing! To be in trend of modern fashion, see yourself in maroon skinny pants ! They really reshape your body.

    OdpowiedzUsuń
  6. A good post expressing some really great thoughts. To stay trendy I like using cute dressy tops for juniors. Adds a lot to girl’s stylishness.

    OdpowiedzUsuń