niedziela, 25 marca 2012

Saturday night out!

Pin It
Today I am posting my look from yesterday. I spent lovely evening with my friends in some bars in Jewish District Kazimierz in Cracow. The last photo was taken in Alchemia, the legendary and unique bar located at Plac Nowy. Furnitures are old, the walls are painted and the ambiance is just exceptional. It's not only a bar, it's rather cultural institution when you can enjoy life concerts. While spending time with a glass of wine there you can experience the magical combination of oldfashioned interior and selected contemporary music. 

I've choosen black heels,black basic trousers and my new leather jacket. I am happy for buying this new piece of outwear because I was looking for something short and girly at the same time. Jacket with peplum is very feminine and I love the blue/grey tone of the leather.

Spędziłam wspaniały wieczór z przyjaciółmi na krakowskim Kazimierzu i prezentuję Wam co miałam na sobie. Ostatnie zdjęcie zrobiłam w Alchemii, legendarnym i wyjątkowym barze na Placu Nowym. Stare meble, pomalowane we wzory drewniane ściany tworzą niesamowitą atmosferę tego miejsca. To nie tylko bar, ale miejsce koncertów i wydarzeń kulturalnych. Spędzając tam wieczór z lampką wina można naprawdę doświadczyć magicznego połączenia staroświeckiego wnętrza ze świetnie wyselekcjonowaną muzyką.

Wybrałam czarne obcasy, proste czarne spodnie oraz nową skórzaną kurtkę. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, gdyż długo szukałam krótkiej skórzanej kurtki, która będzie dziewczęca. Ramoneska z falbanką jest kobieca i od razu przypadł mi do gustu niedookreślony szaro - niebieski kolor skóry.


Jacket - Vero Moda
Clutch and silk top - Zara
Heels - Pepe Jeans


22 komentarze:

  1. ogladałam ta kurtkę :) jest przepiękna zdecydowanie przykuwa uwagę :) alchemia przypomina troche mleczrnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka i torebka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię taka niezobowiązującą elegancję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja z charakterem, bardzo pasująca do wieczornego wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak jest! obowiązkowy punkt moich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the look, hope you had fun on your night out dear :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka prześwietna!
    a zestaw naprawdę mi się podoba. :)

    http://annefromwonderland.blogspot.com/
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i znowu urokliwe miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. you look great!i love it!!!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz, uwielbiam kazimierz w krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. alchemia i wchodzenie do palarni przez szafę...ah :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sweitnei wygladalas tylko zdjecia troche ciemne ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hej! Ładnie wszystko połączyłaś :) Marzy mi się wyjazd do Krakowa..

    OdpowiedzUsuń