poniedziałek, 12 marca 2012

Pleasure of wearing MARNI

Pin It
Finally some outdoor photos! But unfortunately still too cold to take off the coat. I like this spring scent of air, it makes me smile :) I've already told you that I'd bought this Marni t-shirt but here you can see me wearing it. I was afraid that xs will be too small but here I am wearing it ;) I was really surprised when I saw that this colourful flowers, funny monster and tree branches are not printed but sewn on. It looks beautiful when you look closely!

Nareszcie parę zdjęć na świeżym powietrzu, jednak nadal za zimno, żeby ściągnąć płaszcz. Bardzo lubię zapach wiosny unoszący się powietrzu, od razu wywołuje we mnie uśmiech. Już pisałam o zakupie tego t-shirta z kolekcji Marni ale teraz już prezentuję go na sobie. Martwiłam się, że rozmiar będzie za mały, ale na szczęście jest idealny. To co mnie zaskoczyło gdy byłam w sklepie i spojrzałam na tę koszulkę, to kolorowe kwiatki, stworek i gałązki nie są wcale nadrukowane, ale naszyte. Wygląda to ślicznie z bliska!

























Marni at H&M
T-shirt
Zara skirt and coat
Mango boots


34 komentarze:

  1. kocham Twoją spódnicę ;o ;ddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny, wiosenny zestaw :) A koszulka rzeczywiście przykuwa oko!

    http://przekraczajac-horyzonty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódnica! A co do t-shirtu... Widziałam go na stronie H&M i na wielu blogach, ale wydawał mi się po prostu brzydki. Dzięki Twojej stylizacji zmieniłam zdanie! Wygląda uroczo! To pewnie zasługa tej spódniczki :D

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    KONKURS
    KONKURS
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. adorable outfit! i love the skirt


    raspberrykitsch.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez miło się patrzy na Ciebie, taka uśmiechnięta! Super wygladasz:) Obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile bym dała, żeby założyć twoją spódniczke. Ja niestety wygladam w niej jak balon, jakos taki fason nie jest dla mnie moim zdaniem bardzo podkresla mi boczki na tobie wyglada bosko! :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. so playful and cute! i love this look

    OdpowiedzUsuń
  8. T-shirt i spodnica tworza idealna pare!
    Pozdrawiam!=)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice blog you have, would you mind check out my blog ?

    http://modelsontherunway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw! top jest super:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Geniusz !
    Ślicznie wyglądasz w tym outficie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    spooky-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny blog!
    a top jest naprawdę świetny : )

    zapraszam do siebie jeżeli będziesz miała chwilkę (będę wdzięczna, bo nowy blog i było by miło gdyby ktoś go jednak czytał ) :)
    http://annefromwonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! wyglądasz prześlicznie!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. T-shirt i spódniczka rewelacyjne! ukradłabym je;)

    OdpowiedzUsuń
  16. o udało Ci się dorwać tiszert!:) super się prezentuje z tą spódnicą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog! Ladnie wyglądasz! Spódniczka jest śliczna ;)

    www.pepperosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz;) śliczny uśmiech;D
    uwielbiam tą spódniczkę <3 mam taką w wersji różowej ;p

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. spódniczka piękna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw!
    Podoba mi sie Twoj styl, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. szalenie mi się podoba spódnica

    OdpowiedzUsuń
  22. Love the way you put this together! Fabulous colors!
    I'm your new follower :)

    Please check out my giveaway: $25 gift certifate to ClubCouture.cc! Thanks.
    - Josie :: 8bitgrayscale

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawie i oryginalnie :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta bluzka wygląda pięknie z tą spódniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. przypomniałaś mi o mojej spódniczce ;p świetnie ją zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  26. suuuuper! świetna bluzka i spódnica! wyszło naprawdę przyjemni i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczka jest cudna, pamiętam kiedyś chciałam ją kupić ale nie udało mi się już jej dorwać :)Zazdroszczę Ci jej. Wyglądasz świetnie, bardzo miły zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny zestaw ! piękna spódniczka :)
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  29. bajeczna podkoszulka :) a w Tobie tyle pozytywnej energii:)!

    OdpowiedzUsuń