piątek, 2 marca 2012

Parisian winter

Pin It
 
I spent some winter days in Paris. I was enjoying amazing exhibition in Centre Pompidou titled "Dance your life". Amazing installations, photos, videos. As always when being in Paris I couldn't resist some new flavors of Pierre Herme macaroons.The wheather was quiet bad so I needed to wear gloves and scarf all the time. Flying with cheap airlines is difficult in winter so I've chosen woolen soft bag from Pepe Jeans. On the first photo you can see that I am wearing woolen short sleeve sweater with sequines from Zara. It was perfect choice because the temperatures were low and it kept me warm. Enjoy some funny photos of me on the "Colonnes de Buren" sculpture in the great courtyard of the Palais Royal. I love the integration of contemporary art and historic buildings

Spędziłam kilka zimowych dni w Paryżu. Odwiedziłam między innymi Centrum Pompidou gdzie odbywała się wystawa o tańcu "Danser sa vie". Niesamowite instalacje, zdjęcia, filmy. Jak zwykle będąc w Paryżu nie mogłam oprzeć się nowym smakom, w jakich zimą proponuje makaroniki Pierre Herme. Pogoda raczej była kiepska, więc musiałam chodzić opatulona w rękawiczki i szalik. Podróżowanie tanimi liniami jest trochę uciążliwe zimą, wybrałam więc miękką wełnianą torebkę Pepe Jeans, aby wsuwać ją do walizki na czas wsiadania na pokład. Na pierwszym zdjęciu widać sweterek z cekinami z Zary, który idealnie sprawdził się przy niskich temeperaturach. Prezentuję kilka zdjęć gdy wygłupiałam się na Colonnes de Buren, rzeźbie na placyku  Palais Royal niedawno udostępnionej dla ogółu. Podoba mi się wkomponowanie sztuki współczesnej w historyczne miejsca
 






16 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz! pierwsze zdjęcie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Paryż jest magiczny o każdej porze roku... uwielbiam to miasto i zazdroszczę troszkę podróży
    pierwsza fotka wygląda niesamowicie!!! co za klimat!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne zdjęcia! Zazdroszczę Ci tego Paryża :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dance your life"

    That sounds absolutely inspiring.

    Love the photographs and I love your hat (^.^)

    sending you happy spells

    amyflyingakite.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasycznie i z humorem, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Goodmorning dear! Thank you for your lovely comment ;) ahahaha so fun these pics! I have a similar pair of pants in burgundy, hopefully I'm gonna wear them soon!

    Baci, Viviana from http://lamodaiola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia, musisz być zabawną osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa, niebanalna stylizacja.. i te zdjęcia. jest klimat

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham Paryż, w takim razie miałaś super zimowe dni :) ZAPRASZAM DO MNIE http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. such lovely pictures! And you have the most cute hat there :)) Xx

    OdpowiedzUsuń
  11. these photos make me miss paris so much! i was there in the summer, but i would love to go there in the winter. beautiful outfit - that jacket is great

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweetie thanks for the lovely comment on my blog, i really appreciate it.
    Amazing pictures and i really like this outfit.
    Follow u now!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeuroczy toczek! Pamiętam, ze kiedyś chciałam go mieć ale zniknął zanim zdążyłam go kupić!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego pierwszego zdjęcia baaardzo Ci zazdroszczę! Klimatycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń