wtorek, 30 sierpnia 2011

More Paris more pink

Pin It

Tego lata pierwszy raz miałam możliwość jakby zamieszkać w pięknym Paryżu i odkryć mniej popularne miejsca. Zdjęcia są zrobione w okolicach Docks en Seine  http://www.paris-docks-en-seine.fr/?lang=fr
gdzie powstaje nowe miasto mody (Cité de la mode et du design). Jest to część większego planu urbanistycznego, który dotyczy starego portu nad Sekwaną. Projek ma na celu rewaloryzację starej dzielnicy przemysłowej. Otwarcie centrum mody na jesieni. A ja właśnie przeczytałam, że kręcili tam film "Midnight in Paris" :)
Pozostałe zdjęcia zrobione są w parku Bercy, który powstał dopiero 8 lat temu i nasuwa skojarzenia z sielskim, wiejskim krajobrazem. Idealne miejsce aby odpocząć od zgiełku dużego miasta

The first time ever I had the possibility to some kind of live in this beautiful city and to discover less popular places. This photos are taken near dock en Seine where they are contructing fashion center. This is a part of great idea of new urbanisation of ancien port, make this place interesting and revalorisate industrial district. The opening is previewed in autumn. I've just read thath they were filming "Midnight in paris" there. I must see this movie!

The rest of the phoros are taken at Parc Bercy, something pretty new, about 8 years old parc. I really loved this countryside plants and animals. This place is perfect for take a break from big city.








skirt/spódnica - SIMPLE
t-shirt - H&M
bag/torebka - Parfois

51 komentarzy:

  1. piękne widoki i piękne zestawienie - spódniczka&bluzka. i kobieco, i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia, fajna ta pasiasta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna torebka!
    Wrzucam w obserwowane i zapraszam do siebie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Soczysta kombinacja kolorów i krajobrazów, wciąż się tym nowym setem zdjęć delektuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna torebka i zestaw idealny!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like this outfits... very nice.. check me out and give me your impression, I have a new post kisss http://leblogdelmmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super- prosto i kobieco:) No i oczywiście zazdroszczę pobytu w miejscach widocznych na zdjęciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Superbe tenue!:)
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna spódnica. A Paryż to magiczne miasto!

    OdpowiedzUsuń
  10. Très jolie jupe....Xx Muse

    OdpowiedzUsuń
  11. Paryż jest niesamowity, zazdroszczę! Piękna torebka :-)

    Pozdrawiam, zapraszam ;-)
    Czmiel

    PS. Zdjęcie ze śpiącym żulem najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you, I really appreciate the comment <3 And actually, Ive noticed a raise in non-scandinavian viewers in the last couple of weeks, so I am going to write in english aswell as norwegian :)

    Much love xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. J'adore ce t-shirt. Il a de très belle couleurs.

    Passe voir mon blog si tu as le temps :)

    http://n-julie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super! zakochałam się w tej bluzce! bardzo ładnie połączyłaś to wszystko kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna torebka :D fajny outfit :) dodałam hype na lookbooku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No no, its my pleaure knowing that others than norwegians, swedish and danes are able to read my blog too! I really appriciate all of my readers, so I think I owe them writing so that they would understand :) Ive begun to write in english too already, hope you like it! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, bluzka jest cudna, bardzo mi się podoba;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka jest przepiękna:)pozdrawiam i zachęcam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie
    zapraszam do mnie, nowa notka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja osobiście średnio lubię Paryż po moich 2 wizytach w tym mieście, ale na powyższych zdjęciach prezentuje się rzeczywiście super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia - ja byłam w Paryżu tylko raz i od tego czasu non stop myślę o ponownej wizycie tego przepięknego miasta. Ta atmosfera, te kulinaria, te ociekające ekstrawagancją sklepy, modnie i trochę nonszalanko ubrani ludzie na ulicach.. W tych wszystkich rzeczach zauroczyłam się tak bardzo, że kiedy ktoś pyta mnie o wymarzoną wycieczkę, bez wahania odpowiadam - do PARYŻA! Także kiedy zobaczyłam Twoje zdjęcia znowu pogrążyłam się w marzeniach :) Mam nadzieję, że kiedys tez będę mogła zrobić sobie zdjęcia w stolicy mody i wstawić je na bloga, tak jak Ty... A co do outfitu - rewelacja! Stuprocentowy paryski szyk :) bluzka jest idealna, ja właśnie takiej szukam. Zdradzisz mi za ile ją kupiłaś?
    a tak na marginesie - dodaję Cię do obserwowanych i czekam na nowosci! :* Uwielbiam Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny top i wspaniałe widoki! pozdrawiam ::)))

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne zdjecia i swietna bluzka!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie :). Top jest fantastyczny :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. oh my contrie :) !

    my new blog : http://lagauloise.en.transsparence.over-blog.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za przemiły komentarz:)
    ja w Paryżu byłam baaardzo dawno temu ale marzę aby tam powrócic:)wyglądasz na zdjęciach ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. ah do tej torebeczki też się przymierzałam;) piękna jest:) świetny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjny T-shirt. :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. SUPER!!
    Zapraszam do mnie, do wygrania bony do sklepu z biżuterią http://paniaga.blogspot.com/2011/09/konkurs-bony-do-zgarniecia.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Wielbię zdjęcie z bezdomnym! Winnaś wysłać na jakiś photo contest, miałoby szanse nie małe.
    Miesiąca paryskiego zazdroszczę niepomiernie, uważam, że tak powinno się podróżować-nie tydzień grzania tyłka w turystycznym Egipcie, czy dziesięc muzeów w dwa dni w Londynie, tylko prawdziwe gdzieś ugrzęznięcie, tak żeby poczuć atmosferę, ducha miasta. Tak czynię i ja od czasu jakiegoś.
    Do rzeczy! Blog podoba mi się niepomiernie. Przede wszystkim uważam, że masz wprost niespotykane wyczucie koloru, co udowadnia zwłaszcza post, w którym zestawiłaś butelkową zieleń z granatem-majstersztyk stylistyczny jak dal mnie.
    Będę wpadać niechybnie, bo i zdjęcia zacne, a byle-jakich oglądać nie znoszę.

    Ukłony niziuteńkie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Les photos sont tres belle! J'aime bien ta tenue:)
    Anna
    http://123blogmode.com

    OdpowiedzUsuń
  32. great look, also hyped on lb !!! love ur colour blocking shirt! wanna follow each other??? :D

    http://lastylemuse.blogspot.com/

    kisses XX

    OdpowiedzUsuń
  33. OOOOO RANY<3
    MOJ UKOCHANY PARYZ!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna torba i buty!
    xx

    http://stylekaleidoscope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. aj! Nic tylko pozazdrościć! ;)
    Sama marzę o spacerze po Paryżu i Londynie - nie marzą mi się tam zakupy, spędzenie Bóg wie ile czasu, ale spacer ich wszystkimi uliczkami! ;)

    Cały czas byłam przekonana, że to sukienka, a tu na końcu okazuje się, że byłam w ogromnym błędzie ;o
    Spódniczka z bluzeczką prezentuje się niesamowicie :)


    Dodaję do obserwowanych by móc oglądać kolejne Twoje wpisy na bieżąco! :)
    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. love the bursts of colour in your top!

    xo zebra and meerkat

    OdpowiedzUsuń
  37. buty mi się nie podobają jednak reszta jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. love this look! has a very kate spade vibe to it

    FRASSY

    www.befrassy.com

    OdpowiedzUsuń
  39. You look beautiful in Paris! :)
    xxx

    Ishea

    http://lacouturette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń