piątek, 24 czerwca 2011

Grandma's heels

Pin It Dziś z przymrużeniem oka ;)

Poczułam się jak królewna, gdy mój chłopak zjawił się z bukiecikiem polnych kwiatów i śliczną, pluszową koroną wykończoną perełkami. Myślę, że zainspiruje mnie ona do jakiejś bajecznej stylizacji.

Parę szpilek dostałam od babci kilka lat temu, gdy jeszcze nie myślałam o tym, że kiedykolwiek będę zdolna do chodzenia w obcasach, pamiętałam, że gdzieś na strychu schowane są pomarańczowe butki od babci, ale dopiero parę dni temu udało mi się je odnaleźć. Niestety nadal tkwię nad książkami i staram się uczyć, dlatego załączam tylko kilka zdjęć, ale obiecuję, że odnalezione buty oraz koronę wykorzystam jeszcze nie raz w następnych stylizacjach :)

With tongue in cheek ;)

Today I was feeling like a princess when my boyfriend came to visit me with wildflowers bunch and this beautiful plusch crown with pearls. I think this crown will be inspiring for some fairly tale outfit in the future.

My grandmother gave me this heels like few years ago when I had no idea how to use them because I wasn't used to wear high - heels. I found them few days ago in the attic. Unfortunately I am stock with studying so I am showing only few photos but I promise to use this heels and crown in the next shots. 







szpilki/heels - vintage
spódnica/skirt - zara
bluzka/shirt - stradivarius
torebka/bag - Mango




15 komentarzy:

  1. Świetna ta korona, przypomina mi dzieciństwo ;)

    Podoba mi się twój blog , więc jeśli chcesz to możemy poobserwać się nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Susie, właśnie Cię odwiedziłam i też mi się u Ciebie podoba, więc nawet gdybyś nie wystąpiła z propozycją i tak bym Cię zaczęła obserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. korona przeurocza :) punkt dla chłopaka za kreatywność.

    Stylizacja bardzo ładna , podoba mi sie szczeegolnie bluzka z kolnierzykiem petter pan :)

    p.s. ja rowniez w trakcie egzaminow :) pozdrawiam przyszla Pania prawnik .

    OdpowiedzUsuń
  4. Z uśmiechem Ci do twarzy, bardzo mi się podoba, że bawisz się modą i czerpiesz z niej radość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica i torebka!Mam słabość do czerwonego :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh! yor blog is so nice :) Thanks for pass by the mine... your outfit is very retro, this I like me.
    :)

    http://styleisall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tenue parfaite! Bravo! Bisous
    Аngela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, urocze fotki :)
    zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl

    pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, wyglądasz bajecznie. Cudna bluzka, spódnica... wszystko i Ty przede wszystkim! super!!

    OdpowiedzUsuń
  10. masz śliczną urodę! i bardzo ładną bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne, wręcz urocze!

    ----------
    Nowo stworzony blog.-> hoopy-style.blogspot.com
    Mam nadzieję na komentarzyk. Jeżeli podoba Ci się moja pierwsza (ale zapewne nie ostatnia) notka to
    zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Ja z mojej strony własnie to robię (dodaję cię do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz :) śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spódniczka, kolor przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń